Conversies & sales

De mogelijkheden rondom data driven marketing zijn ontzettend groot.

Het is een efficiënte manier om bestaande klanten beter te leren kennen en hierdoor uw sales te vergroten. Of, een stapje verder, nieuwe klanten aan te trekken.

Conversie Optimalisatie richt zich op het inspelen op de behoeftes en het bezoekersgedrag van uw doelgroep. Met de focus op geoptimaliseerde interactie tussen uw doelgroep en uw merk, evenals het voeren van een passende dialoog, verhoogt u het rendement van uw bekendheid  of verkopen.

Onze Conversie Optimalisatie aanpak richt zich op het verbeteren van uw totale online marketing rendement. Data voortkomend uit de webanalyse vormt een belangrijk startpunt, evenals het stellen van hypotheses en uitvoeren A/B-tests. Wij maken continu de afweging tussen energie die wij steken in optimalisatie (effort) en het rendement dat wij verwachten dat hieruit voortvloeit (gain).

Met onze benadering en de juiste tooling zorgen wij voor een gestructureerde aanpak met bewezen resultaat.

Met alle data die je tegenwoordig tot je beschikking hebt, kom je ongelofelijk veel te weten. Maar daar houdt het niet op. De kunst is deze data op de juiste manier in te zetten. Niet alleen als informatiebron, maar vooral als vertrekpunt voor analyses en voorspellingen. Om vervolgens de doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap te bereiken. Vanuit Data verzamelen en bewerken we data en vertalen dit naar bruikbare inzichten en personalisatiemogelijkheden voor campagnes.

Meer weten?

Inzichten

Analytics

Data & Tagmanagement

Marketing automation

eCommerce

Conversie optimalisatie